Угода про надання контент-послуги «Мобільна Безпека»

 


1. Загальні положення

ПрАТ «Київстар», іменоване в подальшому «Оператор», за підтримки ТОВ «РАДАРМІ», іменоване у подальшому «Провайдер», надає контент-послугу «Мобільна Безпека».

Типи підключення:

·   Пакет послуг «Базовий», «Преміум», «Преміум+», «Екстра», «Річний», «Захист», «Захист 1 рік», «Захист+», «Захист+ 1 рік», що полягає у сприянні поверненню втраченого мобільного пристрою (телефона/смартфона/планшета), а також у блокуванні, визначенні місцеперебування мобільного пристрою (з використанням мережі Інтернет) на базі ОС Android при його втраті для захисту пристрою від несанкціонованого використання третіми особами. Також за даним пакетом надається функція «Сімейний трекер», яка надає можливість створювати групи, місця з ознакою безпечності або небезпечності, відстежувати в режимі реального часу місцеперебування учасників групи, отримувати повідомлення про перетин кордонів заздалегідь створених місць.  У разі неповернення пристрою користувачу надається грошова компенсація.

Дана Угода визначає правила надання Оператором контент-послуги «Мобільна Безпека» за технічної підтримки Провайдера, а також права та обов'язки сторін у рамках даної Угоди.

 

2. Терміни

Терміни, використані в Угоді, позначають:

Анкета – документ, що містить інформацію про Абонента, згода Абонента з умовами Угоди, яка розміщена на інтернет-сайті www.mb.kyivstar.ua.

Особистий Кабінет – обліковий запис Абонента, що містить Анкету, інформацію про підключені мобільні пристрої Абонента, який доступний на Інтернет сайті www.mb.kyivstar.ua.

Користувач – Абонент, який обслуговується в мережі Оператора та уклав  Угоду з Провайдером.

Пакет послуг «Базовий», «Преміум», «Преміум+», «Річний», «Екстра», «Захист», «Захист 1 рік», «Захист+», «Захист+ 1 рік» – набір визначених Угодою контент-послуг, які надаються Провайдером.

Об'єкт захисту – мобільний пристрій (телефон/смартфон/планшет) Абонента.

Угода – угода про правила надання контент-послуги «Мобільна Безпека» Оператором за технічної підтримки Провайдера. Дана Угода є публічним договором в розумінні ст. 633 Цивільного кодексу України та діє у рамках контент-послуги «Мобільна Безпека». Текст Угоди розміщено на Інтернет сайті www.mb.kyivstar.ua.

Страховик – страхова компанія, з якою укладено договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами.

Пояснювальна інструкція – невід'ємна частина цієї Угоди, регулююча взаємодію Абонента з Провайдером по випадку втрати пристрою, зазначеному в Особистому кабінеті. Підключення Абонентом пакету послуг «Базовий», «Преміум», «Преміум+», «Річний», «Екстра», «Захист», «Захист 1 рік», «Захист+», «Захист+ 1 рік» є згодою Абонента з умовами, викладеними в Пояснювальній інструкції.

 

3. Укладення Угоди і термін її дії

1.  Угода вважається укладеною з дня встановлення Абонентом мобільного додатка, активації пакету послуг на сайті www.mb.kyivstar.ua,  шляхом відправки SMS-повідомлення або шляхом реєстрації з використанням мобільного додатка.

2.  Контент-послуги, вказані у розділі 4 даної Угоди, починають надаватися Провайдером з моменту укладення даної Угоди, при умові активації Абонентом (під активацією мається на увазі відправлення вихідного SMS-повідомлення на короткий номер 6911 або реєстрація з використанням мобільного додатку).

3.  Дана Угода діє з дня початку надання контент-послуг, вказаних в розділі 4 даної Угоди до моменту відмови Абонента від користування контент-послугою, шляхом відправки вихідного SMS-повідомлення з текстом STOP (Стоп, СтОп, cnjg,  CNJG і т.д.) на короткий номер 6911.

4.  У випадку, якщо у термін, вказаний у п. 1 розділу 6 даної Угоди, Клієнтом не сплачені контент-послуги Провайдера, Угода вважається неукладеною.

4. Контент-послуги, що надаються Оператором у рамках Угоди

Оператор зобов'язаний надати Абоненту за технічної підтримки провайдера:

·       Пакети послуг «Базовий», «Преміум», «Преміум+» «Річний», «Екстра», «Захист», «Захист 1 рік», «Захист+», «Захист+ 1 рік», кожен з яких включає в себе сервіс повернення Об’єкта захисту за допомогою мобільного додатка, функціонал Сімейного трекеру та можливість отримати грошову компенсацію.

 

4.1. «Захист мобільного пристрою» та «Сімейний трекер»

1.  В рамках надання контент-послуги «Мобільна Безпека» Оператор за технічної підтримки Провайдера зобов'язується надати Абоненту спеціальний мобільний додаток для пристроїв на базі операційної системи Android або iOS, який Абоненту необхідно завантажити самостійно з Play Market або App Store за посиланням, вказаним у SMS-повідомленні, отриманому при підключенні контент-послуги «Мобільна Безпека». Детальний опис мобільного додатку доступний на інтернет-сайті контент-послуги www.mb.kyivstar.ua.

2.  Функція «Сімейний трекер», яка надає можливість створення груп, місць з ознакою безпечності або небезпечності, відстеження в режимі реального часу місцеперебування учасників групи, отримання повідомлень про перетин кордонів заздалегідь створених місць працює виключно при наявності активного під’єднання до мережі Інтернет, наданого дозволу на мобільному пристрої на відстеження геопозиції користувача та дозволу «Адміністратор пристрою» для мобільного додатка Мобільна безпека. Провайдер не несе відповідальності та не надає гарантії коректної роботи функції «Сімейний трекер» в разі, якщо не виконано будь-яку вимогу зазначену в п. 4.1.2 цієї Угоди.

3.  При втраті Абонентом Об'єкта захисту, він зобов'язаний негайно повідомити про це Провайдера для отримання грошової компенсації у разі виникнення випадку втрати пристрою згідно умов вказаних у п. 4.2 даної Угоди. Для повідомлення Провайдера про втрату Об'єкта захисту необхідно зателефонувати до Служби підтримки за номером телефону 0 800 306 911 (сервіс доступний для Абонента 24 години на добу у робочі та вихідні дні, дзвінки на території України безкоштовні).

4.  У випадку, якщо Абонентом було втрачено Об'єкт захисту, на якому було встановлено спеціальний мобільний додаток та підключено один з пакетів «Базовий», «Преміум», «Преміум+»,  «Річний», «Екстра», «Захист», «Захист 1 рік», «Захист+», «Захист+ 1 рік» Абонент може відправити запит на блокування втраченого пристрою з Особистого кабінету або заблокувати мобільний пристрій, звернувшись за номером цілодобової Служби підтримки 0 800 306 911. В особистому кабінеті послуги Абонент може переглянути місцеперебування пристрою (при ввімкненому доступі до геоданих) та здійснити фото захват з пристрою.

5.  У випадку якщо Об'єкт захисту, на якому був встановлений спеціальний мобільний додаток, був знайдений і переданий Провайдеру особою, що його знайшла, Провайдер зобов'язується повідомити Абонента і передати знайдений Об'єкт захисту Абоненту, направивши його кур'єрською доставкою за адресою, вказаною Абонентом в Анкеті.

6.  У випадку, вказаному в п. 4 розділу 4.1. даної Угоди, Провайдер виплатить грошову винагороду особі, яка знайшла і повернула мобільний пристрій.

Для виконання Провайдером вказаних вище дій Абонент зобов'язаний:

а) вказати у Анкеті достовірну і повну інформацію про Об'єкт захисту;

б) повідомляти Провайдера про зміну даних, вказаних у Анкеті.

7.  Якщо Абонент не надасть даних, що стосуються Об'єкта захисту, або надасть помилкові дані, чи не повідомить Провайдера про зміну цих даних, Провайдер не несе відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов Угоди.

8.  Якщо Абонентом у Анкеті були вказані некоректні контактні дані (контактний та додатковий номер телефону, електронна адреса), або Абонент не повідомив Провайдера про їх зміну, Провайдер не несе відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов даної Угоди.

9.  Провайдер залишає за собою право обмежити кількість повернень Об'єкта захисту впродовж терміну дії цього договору.

 

4.2. «Грошова компенсація» (для пакету послуг «Базовий», «Преміум», «Преміум+», «Річний»,  «Екстра», «Захист», «Захист 1 рік»,

«Захист +», «Захист +1 рік»)

1. Грошова компенсація надається Провайдером за даної Угодою, згідно обраного пакету, при втраті пристрою вказаного в Особовому кабінеті та неповерненні його протягом 14 днів. Детальний опис отримання грошової компенсації міститься в Пояснювальній інструкції.

2. У разі якщо Об'єкт захисту був втрачений, Абонент в обов'язковому порядку інформує Провайдера про факт втрати за номером Служби підтримки 0 800 306 911 (цілодобово). У разі відсутності у Провайдера звернення особи, що знайшла Об'єкт захисту (інформації про готовність передати знайдений Об'єкт захисту на умовах, вказаних Провайдером) після закінчення 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту повідомлення Абонентом Провайдера про втрату, Провайдер зобов'язується  сплатити грошову компенсацію.

3. Грошова компенсація надається активним користувачам контент-послуги починаючи з 30 дня оплаченого користування контент-послугою на момент втрати мобільного пристрою.

4. При настанні випадку втрати пристрою, Абонент зобов'язується діяти згідно Пояснювальної інструкції по захисту грошовій компенсації.

 

5. Захист даних

1.  Особисті дані Абонента будуть використовуватися Провайдером тільки з метою виконання даної Угоди. Дані передаються Абонентом добровільно з метою забезпечення можливості виконання Провайдером зобов'язань за даною Угодою.

2.  Абонент дає згоду на обробку Провайдером його персональних даних, включаючи отримання від Абонента та/або від третіх осіб, в порядку та на умовах, визначених Законом України «Про захист персональних даних» №2297-VI від 01 червня 2010 року (надалі Закон). Абонент надає Провайдеру право обробляти свої персональні дані будь-яким способом, передбаченим Законом та/або вибраним на розсуд Провайдера.

3.  Абонент дає згоду на передачу своїх персональних даних третім особам, участь яких потрібна для здійснення дій, вказаних в Угоді. Персональні дані Абонента будуть передані Провайдером третім особам в об'ємі, необхідному виключно для виконання зобов'язань, прийнятих за даною Угодою.

4.  Абонент дає згоду на передачу своїх персональних даних третім особам (кур’єрській/поштовій службі доставки та страховій компанії) для допомоги у поверненні йому втраченого Об’єкта захисту або дій по виконанню отримання грошової компенсації у обсязі, необхідному для виконання даної дії.

5.  Провайдер не має доступу до файлів, що знаходяться на мобільному пристрої Абонента, а також доступу в Особистий кабінет. У рамках даної Угоди Провайдер має можливість тільки заблокувати загублений Об'єкт захисту Абонента.

6.  У випадку якщо дана Угода укладається за сприяння юридичної особи, з якою Провайдер уклав Агентський або інший договір, Абонент доручає даній юридичній особі передати Провайдеру інформацію, надану Абонентом в Анкеті.

7.  Абонент дає згоду на отримання за вказаною в Анкеті адресою електронної пошти рекламної інформації про послуги Провайдера.

8.  Абонент дає згоду на проведення запису його телефонних розмов з Провайдером при зверненні Абонента з повідомленням про втрату Об'єкта захисту.

 

6. Ліцензійні умови використання Мобільного додатка

1. Завантаження Мобільного додатка і його установка на мобільний пристрій є підтвердженням повної і беззастережної згоди з усіма умовами Угоди.

2. Мобільний додаток призначений для самостійної установки на пристрій Користувачем. В рамках цієї Угоди:

  Кожен зареєстрований зразок Мобільного додатка призначений для одного зареєстрованого Пристрою.

  При активації Мобільного додатка Користувачеві надається невиключна і непередавана ліцензія установки і використання однієї (1) копії зазначеної версії Мобільного додатка на одному телефоні. Ліцензія дійсна тільки для одного мобільного пристрою, на якому встановлено і зареєстровано Мобільний додаток.

  Користувач не може встановлювати Мобільний додаток на кілька пристроїв, він повинен підключити контент-послугу на інший номер телефону, який використовується в іншому пристрої.

  Для використання Мобільного додатка на іншому пристрої необхідно попередньо видалити Мобільний додаток з Пристрою, де він попередньо був встановлений, а також видалити інформацію про цей пристрій в Особистому Кабінеті Користувача на сайті www.mb.kyivstar.ua.

3. Мобільний додаток буде відправляти дані про місцеперебування на сервер Провайдера з частотою відповідно до налаштувань додатка в тому випадку, якщо на пристрої активні підключення до інтернету і функція визначення місця розташування.

4. Провайдер надає Користувачеві виняткове право (проста ліцензія) використовувати Мобільний додаток такими способами:

  відтворення Мобільного додатка, тобто його запис в пам'ять мобільного пристрою для подальшої експлуатації виключно в рамках цієї Угоди;

  використання Мобільного додатка на пристрої Користувача, а також у складі програмно-апаратного комплексу Користувача, установка на пристрій Користувача.

5. Мобільний додаток повинен використовуватися під назвою «Мобільна Безпека». Користувач не має права змінювати назву Мобільного додатка, змінювати і/або видаляти знак охорони авторського права або інші відомості, що вказують на Правовласника, яким є Провайдер.

6. У процесі активації Мобільного додатка з номера Користувача буде автоматично відправлено безкоштовне SMS-повідомлення на номер 6911, що буде підтвердженням активації додатка та контент-послуги і буде служити підставою для здійснення тарифікації вартості Сервісу.

7. Приймаючи умови цієї Угоди і завершивши процедуру активації Мобільного додатка, Користувач стає власником Особистого Кабінету Користувача. При першому вході до кабінету Користувача на Інтернет-сайті www.mb.kyivstar.ua, логіном до якого є мобільний номер Користувача, необхідно змінити пароль, який попередньо був направлений Користувачеві SMS-повідомленням. Користувач несе відповідальність за збереження конфіденційності пароля і всю збережену, передану і отриману інформацію, за всі дії, вчинені під обліковим записом Користувача. До тих пір поки Провайдер не отримає повідомлення по електронній пошті про порушення безпеки, Користувач буде нести відповідальність за будь-яке несанкціоноване використання.

8. Товарні знаки, знаки обслуговування, зображення і логотипи, які використовуються разом з Мобільним додатком, є зареєстрованими товарними знаками. Користувач не отримує ніяких прав або ліцензій на будь-які з вищезазначених товарних знаків і зобов'язується не вилучати, не приховувати або не змінювати будь-які знаки власності (включаючи повідомлення про товарні знаки і авторські права), які можуть бути додані або міститися в Мобільному додатку.

 

7. Оплата послуг Провайдера

1.  Абонент сплачує вартість контент-послуги «Мобільна Безпека» один раз в тиждень. Оплата проводиться шляхом стягнення коштів з мобільного рахунку Абонента. Вартість пакету послуг «Базовий» складає 7 грн/тиждень.  Вартість «Преміум» пакету послуг складає 3,98 грн/тиждень. Вартість «Преміум+» пакету послуг складає 7 грн/тиждень. Вартість «Екстра» пакету послуг складає 14 грн/тиждень. Вартість пакету послуг «Захист» складає 10,50 грн/тиждень. Вартість пакету послуг «Захист+» складає 14 грн/тиждень. У разі, якщо на рахунку Абонента недостатньо коштів для стягнення щотижневої вартості користування контент-послугою, проводиться спроба стягнення щоденної вартості користування. Для «Базового» пакету послуг щоденна вартість користування складає 1 грн/день. Для «Преміум» пакету щоденна вартість користування послугою складає  0,57 грн/день, для «Преміум+» пакету щоденна вартість користування послугою складає  1 грн/день. Для  «Захист» пакету – 1,50 грн/день, для пакету «Екстра» – 2 грн/день. Для «Захист+» пакету щоденна вартість користування послугою складає 2 грн/день. При підключенні пакету «Річний» вартість  складає 299 грн/рік. При підключенні пакету «Захист 1 рік» вартість  складає 219 грн/рік. При підключенні пакету «Захист+1 рік» вартість  складає 329 грн/рік. Повна вартість користування контент-послугою терміном 1 рік стягується в момент підключення. (Тарифи вказано з урахуванням усіх податків.)

2.  При підключенні контент-послуги з безкоштовним тестовим періодом тривалістю 7 днів, тарифікація вартості контент-послуги буде здійснюватись починаючи з 8-го дня з моменту підключення.

3.   У разі, якщо Абонент оплатив вартість користування  в орендованому магазині Київстар або отримав його в якості винагороди за повернення втраченого мобільного пристрою, тарифікація буде здійснюватись починаючи з 53-го тижня з моменту активації Контент-послуги.

4.  У разі, якщо коштів на мобільному рахунку Абонента недостатньо для оплати вартості контент-послуги, контент-послуга надається при умові, що протягом 15 календарних днів рахунок буде поповнено і вартість контент-послуги буде стягнена з мобільного рахунку Абонента. Якщо Абонент не сплачує вартість контент-послуги протягом від 15 до 365 календарних днів з моменту закінчення коштів на мобільному рахунку, і при цьому Об’єкт захисту Абонента буде загублений, знайдений і переданий Провайдеру, Абоненту пропонується самостійно оплатити вартість кур’єрської доставки Об'єкта захисту.

5.  Надання контент-послуги «Мобільна Безпека» автоматично припиняється на 366-й день, якщо контент-послуга не оплачувалась Абонентом протягом 365 днів.

6.  Якщо після закінчення терміну дії даної Угоди Абонент у подальшому користується мобільним додатком, установленим на Об’єкті захисту і втрачений ним Об’єкт захисту буде знайдений і переданий Провайдеру, Провайдер організує безкоштовне повернення Об’єкта захисту Абоненту за умови продовження дії контент-послуги Абонентом на період 12 місяців,  або запропонує самостійно оплатити вартість кур’єрської доставки Об'єкта захисту при відмові  продовження дії контент-послуги «Мобільна Безпека»

7.  У разі несплати Абонентом контент-послуги «Мобільна Безпека» Оператор не зобов'язаний надавати контент-послуги передбачені даною Угодою.

8. Відповідальність сторін

1.  У випадку користування пакетами послуг «Мобільна безпека» «Базовий», «Преміум», «Преміум+», «Річний», «Екстра», «Захист», «Захист 1 рік», «Захист+», «Захист+1 рік» Абонент зобов'язується негайно повідомляти Провайдера про факт втрати Об'єкта захисту за номером безкоштовної цілодобової Служби підтримки 0 800 306 911.

2.  Повідомлення Абонентом Провайдера про факт втрати Об'єкта захисту є підставою для дій, зазначених у п. 4.2. цієї Угоди.

3.  У рамках Договору страхування Провайдер є Страхувальником ризиків, зазначених у Договорі страхування і відображених у Пояснювальній інструкції..

4.  За невиконання або неналежне виконання умов даної Угоди Сторони несуть відповідальність відповідно до діючого законодавства України.

5.  Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за даною Угодою, якщо це невиконання викликане дією обставин непереборної сили, тобто обставин, які наступили проти волі Сторін і не могли бути попереджені своєчасно вжитими розумними заходами. Під обставинами непереборної сили Сторони розуміють: війну, військові дії, стихійні лиха, вибухи, страйки, акти органів влади, які впливають на виконання зобов'язань, а також інші події і обставини, які в ході судового розгляду будуть визнані обставинами непереборної сили.

9. Вирішення спорів

1.  Сторони домовляються, що всі суперечки, що виникають у процесі виконання даної Угоди, вирішуватимуться шляхом переговорів між сторонами на основі доброї волі і взаєморозуміння.

2.  У разі виникнення претензій Абонента до Провайдера, Абонент подає відповідну заяву з вказівкою змісту претензії. Провайдер зобов'язаний дати відповідь на заяву Абонента протягом 30 календарних днів з дня надходження претензії від Абонента.

3.У разі неможливості вирішення суперечок в ході переговорів, суперечки між Сторонами вирішуватимуться у судовому порядку відповідно до діючого законодавства України.

10. Інші умови

1.  Провайдер має право внести зміни до умов даної Угоди з якими Користувач може ознайомитись на сайті за посиланням https://www.mb.kyivstar.ua/.

2.  Якщо протягом 14 календарних днів Абонент не заявить про незгоду з новими умовами даної Угоди, вказані в п.1 даного розділу, зміни вважаються схваленими Абонентом.

3.  Сторони на підставі п. 3 ст. 6, ст. 207 та ст. 627 Цивільного кодексу України домовились про використання типографічного відтворення печатки та аналога власноручного підпису уповноваженої особи Провайдера, із відповідним їх нанесенням за допомогою будь-яких засобів копіювання при укладенні даної Угоди.

4.  З метою реалізації п. 3 розділу 9 даної Угоди, сторони погодили зразок печатки та аналог власноручного підпису уповноваженої особи Провайдера у розділі 10 даної Угоди, які одночасно свідчать про укладення даної Угоди.

5.  Все, що не передбачено даною Угодою, регулюється чинним законодавством України.

 

11. Реквізити Оператора

ПрАТ «Київстар»:

Юридична адреса: 03113, м. Київ, вул. Дегтярівська, 53.
код ЄДРПОУ 21673832, ІПН  216738326059 св-во ПДВ 100330196

 

12. Реквізити Провайдера

ТОВ «РАДАРМІ»:

01133, м. Київ, провулок Лабораторний, 6,

П/р UA953510050000026000878839220, в АТ «УКРСИББАНК», МФО 351005код ЄДРПОУ 42217586, ІПН 422175826556

 

м. Київ                                                                                              

Редакція: червень 2023