Пояснювальна інструкція по отриманню грошової компенсації
Послуга «Мобільна Безпека», з грошовою компенсацією, надається Користувачам пакетів «Базовий», «Захист», «Захист 1 рік», «Захист+», «Захист+ 1 рік» (починаючи з 30-го дня оплаченого користування контент-послугою «Мобільна безпека» на момент втрати мобільного пристрою) компанією ТОВ «РАДАРМІ» ризики якої застраховані в страховій компанії згідно Договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами, за яким ТОВ «РАДАРМІ» виступає в якості Страхувальника користувачів послуги, а страхова компанія - в якості Страховика.
Мобільний захист полягає в наданні грошової компенсації у випадку, якщо втрачений мобільний пристрій з підключеною контент-послугою «Мобільна безпека» не було знайдено протягом 14 днів. Сума виплати залежить від підключеного пакету користувачем.
Розмір грошової компенсації
Розмір грошової компенсації залежить від
підключеного пакету, а також типу мобільного пристрою:
- Базовий пакет: 7000 грн. за мобільний пристрій (смартфон/планшет) з
операційною системою Android, iOS.
- Захист пакет: 10000 грн. за мобільний пристрій (смартфон/планшет) з
операційною системою Android, iOS.
- Захист+ пакет: 14000 грн. за мобільний пристрій (смартфон/планшет) з
операційною системою Android, iOS.
- Захист рік пакет: 10000 грн. за мобільний пристрій (смартфон/планшет) з
операційною системою Android, iOS.
- Захист+ 1 рік пакет: 14000 грн. за мобільний пристрій (смартфон/планшет) з
операційною системою Android, iOS.
Якщо застосунок не встановлено на втрачений мобільний пристрій (смартфон/планшет) з операційною системою Android, iOS, тоді сума компенсації втрати для пакетів «Захист», «Захист рік», «Захист+» і «Захист+ рік» - половина від зазначеної суми, а для пакету «Базовий» - 3000грн.
Умови отримання грошової компенсації
· Користувачу підключено контент-послугу «Мобільна Безпека».
· На втраченому пристрої встановлено мобільний застосунок.
· На лінії цілодобової безкоштовної Служби підтримки контент-послуги «Мобільна Безпека» зафіксовано звернення Користувача з повідомленням про втрату пристрою.
· Протягом 14 днів з моменту отримання звернення про втрату, пристрій не було знайдено.
· Користувачем надано необхідний пакет документів.
· Мінімум 30 днів оплаченого користування контент-послугою «Мобільна Безпека» на момент втрати пристрою.
При недотриманні вищезазначених умов, грошова компенсація не надається. У випадку, якщо пристрій був втрачений у період пробного безкоштовного користування послугою, користувачу буде надаватись сервіс повернення втраченого пристрою за умови наявності повідомлення про втрату, а також звернення особи, що знайшла пристрій. Грошова компенсація надаватись не буде.
Перелік документів для отримання грошової компенсації
Для реєстрації настання випадку втрати пристрою та надання грошової компенсації на електронну адресу support@mb.kyivstar.ua потрібно надіслати наступний пакет документів: копія/скан копія паспорта та ідентифікаційного коду;
· копія гарантійного талона або фото коробки від втраченого пристрою з вказаним IMEI кодом пристрою, для підтвердження, що користувач дійсно є власником втраченого Мобільного пристрою;
· скан копія заяви на виплату компенсації;
· витяг про реєстрацію заяви в ЄДРР (єдиному реєстрі досудових розслідувань).
Термін отримання грошової компенсації
Грошова компенсація проводиться протягом 10 робочих днів з моменту отримання пакету документів від користувача на адресу компанії ТОВ «РАДАРМІ». Грошова компенсація виплачується страховою компанією, згідно заяви ТОВ «РАДАРМІ», на банківський рахунок користувача.