Мобільна Безпека

6 911 безкоштовно для
абонентів Київстар
0 800 306 911
067 69 06 911
044 49 96 911
Будьте з нами!Захист

Переваги

  • Мобiльний додаток

    Для захисту та
    блокування

  • e-Sticker

    Iнформація на екрані
    щодо дій для повернення
    пристрою

  • Страхова компенсація

    Якщо пристрій не
    повернули протягом
    14 днів

Історії повернення

“Я забула телефон у кафе! Виявила відсутність вже в поїзді. Телефон знайшли і зателефонували за номером на стікері в Сall Center, мені його доставили особисто в руки.”

Типи підключення

Вартість захисту Вашого телефона в місяць така ж як

Алгоритм роботи контент-послуги «Мобільна безпека»

Загубив телефон?

e-Sticker та/або ID-Sticker значно
підвищують ймовірність повернення.

Блокування самостійно
або співробітником Call Center

Заблокувати пристрій та обмежити доступ
до персональної інформації можна самостійно
або зателефонувавши в Call Center.

Дзвінок у Call Center

e-Sticker та ID-Sticker містять коротку інструкцію
з повернення. Повідомити Call Center про знахідку
можливо цілодобово!

Повернення телефона власнику

Знайдений телефон доставляється власнику кур'єром
у зручний час. Людина, яка знайшла телефон,
гарантовано отримує винагороду.

Як захистити пристрій контент-послугою «Мобільна безпека»

Підключіть послугу
Заповніть анкету в особистому кабінеті послуги
Завантажте та встановіть на мобільному пристрої
Ваш пристрій захищено!

Процес інсталяції

/
iOS Android Windows
1
Відкрийте завантажений е-Sticker на мобільному пристрої.
2
У опціях зображення виберіть «Зробити шпалерами».
3
Для підтвердження натисніть «Встановити» в наступному вікні.
4
Серед запропонованих варіантів встановлення е-Sticker виберіть «Для замкненого».
5
Тепер е-Sticker буде відображатися на екрані блокування Вашого пристрою і забезпечить його повернення у випадку втрати.
/
iOS Android Windows
1
Запустіть завантажений файл мобільного додатку на Вашому мобільному пристрої
2
Дозвольте додатку використовувати функції пристрою, необхідні для коректної роботи сервісу і натисніть «Встановити»
3
Додаток буде встановлено на пристрої
4
Ознайомтесь з умовами Ліцензійної угоди та натисніть Далі
5
Дозвольте додатку автоматично відправляти SMS на номер 6911. SMS та дзвінки на номер 6911 – безкоштовні для абонентів Київстар!
6
Після підтвердження відправки повідомлень, відбудеться автоматична синхронізація з Вашим особистим кабінетом на сайті www.mb.kyivstar.ua.
7
Введіть номер телефону, на який підключена контент-послуга «Мобільна безпека», у форматі 38XXXXXXXXXX.
8
У наступному вікні з'явиться інформація щодо активації функцій адміністратора. Слід натиснути «Активувати»
9
Тепер додаток буде відображати e-Sticker на екрані телефону. Частоту появи можна встановити в налаштуваннях телефону.
/
iOS Android Windows
1
Створіть e-Sticker (шпалери) для Вашої моделі мобільного пристрою в особистому кабінеті контент-послуги.
2
Створений e-Sticker (шпалери) завантажте на Ваш мобільний пристрій.
3
Завантажений e-Sticker встановіть як шпалери на екрані Вашого мобільного пристрою.

Підключіть контент-послугу
«Мобільна безпека»

Оберіть операційну сиситему.
Підключення займе всього декілька хвилин.

Переваги контент-послуги «Мобільна безпека»

Винагорода за повернення
Конфіденційність власника телефону
Доставка власнику безкоштовна

Блокування мобільних пристроїв

Мобільні пристрої
на базі Android
Варіант №1
Заблокуйте пристрій в особистому кабінеті
Варіант №2
Мобільні пристрої на базі Android блокуються мобільним додатком в рамках послуги Мобільна Безпека
Мобільні пристрої
на базі IOS
Варіант №1
  • 1
    Проведіть блокування мобільного пристрою в iCloud
  • 2
    В якості контактного номера вкажіть один із номерів служби підтримки послуги
  • 3
    В повідомленні введіть ID-номер (інформація доступна в кабінеті користувача)

На заблокованому пристрої буде чорний екран та можливість подзвонити зі знайденого телефона у службу підтримки.

Варіант №2
  • 1
    Проведіть блокування мобільного пристрою в iCloud
  • 2
    Не вказуйте номер підтримки та ваш ID-номер

На заблокованому пристрої буде зображений e-sticker, але не буде можливості подзвонити зі знайденого телефона у службу підтримки.

Мобільні пристрої
на базі Windows
Варіант №1
  • 1
    Проведіть дистанційне блокування пристрою на сайті windowsphone.com
  • 2
    В повідомленні, яке можна вивести на екран блокування, вкажіть контакти служби підтримки та ID-номер (інформація доступна в особистому кабінеті)

Відео інструкція
по блокуванню і пошуку мобільного пристрою

Введіть Ваш номер телефону

Далі

Для підключення

Для підключення «Преміум» пакету послуги
надішліть безкоштовне SMS з цифрою «2» на номер 6911

Для підключення «Преміум+» пакету послуги надішліть безкоштовне SMS з цифрою «3» на номер 6911

Для підключення «Річний» пакету послуги з терміном дії 1 рік надішліть безкоштовне SMS з цифрою «4» на номер 6911

Для підключення «Екстра» пакету послуги
надішліть безкоштовне SMS з цифрою «5» на номер 6911

Далі

Вітаємо, вже майже все!

Вам відправлено SMS-повідомлення з даними для входу в особистий кабінет на сайті послуги.

Залишився останній крок – увійдіть в особистий кабінет для активації профілю, завантажте та встановіть на Ваш пристрій мобільний додаток (для Android) або e-Sticker (для iOS чи Windiws Phone)

Особистий кабінет

Увійти

Невірний логін або пароль

Для захисту мобільного пристрою без операційної системи необхідно зареєструвати ID-sticker та розмістити його на кришці мобільного пристрою.
Користувачі мобільних пристроїв на базі ОС Android, iOS та Windows Phone, з підключеною послугою «Мобільна безпека», можуть безкоштовно отримати ID-sticker для додаткового захисту мобільного пристрою.

Отримати ID-sticker для пристрою Ви можете в найближчому із зазначених на карті Центрі Обслуговування Абонентів Київстар.

Для відновлення пароля введіть адресу електронної пошти.
Дотримуйтесь інструкцій, вказаних в отриманому повідомленні.

У разі виникнення труднощів звертайтесь за номером безкоштовної цілодобової служби підтримки 6911